sovmorgon!

tror att det här faktiskt har blivit den första ordentliga sovmorgonen under de här dagarna som vi har varit lediga. har vaknat helt tidigt även de dagar som jag inte har behövt det, vad är det för fel på mig haha? dagens planer är nog först och främst att köra ut med ponnyn en lång runda i skogen och sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

i söndags var det första gången på nästan exakt en månad som jag körde honom i skogen. såklart regnade det vilket gjorde att det bara blev en liten runda men han kändes så himla fin! funderar på att dumpa cykeln hemma på ledholmen i fortsättningen om han fortsätter att vara så på hugget!

har också anmält honom till tomelilla nu på lördag och hoppas verkligen att det ska gå bättre där än vad det gjorde sist. han ska få gå ut i två lopp så nu har vi i alla fall två chanser på oss att fixa det. han gillar inte riktigt den lilla banan men gick ändå bra där i slutet av förra säsongen. nya stjärnskottet (?) dis ska också följa med och få gå ett lopp, ska bli kul att se vad hon går för hehe!



Skottlight sist på Tomelilla

hh



Kommentarer
Postat av: Carina

nya "stjärnskottet" kommer att gå som ett SKOTT, hehe ! ibland e jag bara för lustig.............;-)

2010-05-18 @ 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0