slutkörda

varken jag eller ponnyerna hade någon ork till att dra ut i skogen så det blev bara lite fix i stallet idag. försökte snygga till boxarna lite mer än vanligt när man ändå hade tiden och pysslade med båda hästarna en stund som sedan fick stå inne ett tag. mycket mer än så har inte hänt, tack och lov haha.

 trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag har en sådan fantastiskt träningsvärk (eller vad man nu ska kalla det) i armarna efter gårdagens lopp med skottlight. men jag klagar inte, tvärt om!

nästa tävling är inte förens den 16 juni så den här veckans planering är att ta ett par lugna rundor i skogen och bara ta det lite som det kommer vilket passar oss perfekt!


ha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0