Skola x2

Först idag var jag i skolan som vanligt fram till lunch. Sen åkte jag och mamma iväg till gymnasieskolan jag antagligen ska börja på till hösten! Känns faktiskt som kommer bli bra där även om min beslutsångest dödar mig haha. Vilken skola det är kan ni ju gissa men Gilbert kommer flytta med isåfall...

Jag red inte idag utan var bara uppe i stallet snabbt och mockade och pussade på ponnyn i hagen. Blir ingen hoppträning för oss på torsdag men på söndag blir det tävling!

Jag vill också gratulera min pappa som fyller år idag. Han ställer alltid upp och hjälper mig med transporten och annat. Jag är jättetacksam att både han och mamma ställer upp så mycket för mig och skjutsar till träningar och tävlingar, ni är bäst!

g 
Pappa, Gilbert och jag Färs 30 Aug 08.         Mamma, Gilbert och jag Flyinge Nov 09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0