Ridning

Idag blev det ridning i skogen med Hanna, som cyklade med med Skottlight i släptåg:). Blev Deniserundan.
Dizney fick en riktig skogsmulle-dag idag, jag red på lite halvlånga tyglar och vi red inte så långt. Imorgon ska jag låna Skottlight och mamma ska rida Dizney, så ska vi rida ut tillsammans. På torsdag är det hoppträning i Flyinge. På fredag blir det vilodag för Dizney, och i helgen vet jag inte vad jag ska göra än.
Igår red jag på travbanan i en halvtimme, tränade på "cavaletti-stockarna" som Josefin lagt fram. Det gick bra, jag kunde öka och minska galoppsprången som jag ville mellan stockarna:).

Skottlight och Hanna idag:)

Dizney i skogen idag:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0