regn regn regn

Jag gick upp vid 7 imorse och var inställd på att åka och tävla, skulle hoppat en LC på Ribban. Men det regnade jättemycket så mamma och jag bestämde oss för att strunta i det så vi ringde och strök mig. Hade inte varit så kul att stå mitt på en gräsplan ute vid havet i ösregn för att bara hoppa en klass, alla saker hade blivit blöta och ja ush!

Gilbert fick stå inne en stund istället så åkte vi dit senare och tog på honom regntäcket och släppte ut honom i regnet... Sedan mockade jag och fixade mat och hö. Det blir nog ingen ridning idag iheller, lite tråkigt men mer tråkigt att dra ut honom och alla grejer och bli dygnsura.

Kommer med lite roligare inlägg senare, har ingen inspration till att blogga just nu!


Bild från hoppträning förrförra veckan, fotad av Lovisas mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0