Grattis till Evelina, som lyckats med det omöjliga!

Jag måste bara säja grattis till Evelina!
Jag fattar inte hur man kan lyckas trilla av en häst i skritt? Speciellt inte en B-ponny som man har sadel påxD? Dessutom har det hänt flera gånger haha;D!
Jag tycker att Evelina är väldigt duktig som lyckats med det! Speciellt som jag vet hur duktig hon är och att hon lyckats sitta kvar på Nemo i hans bockattacker? Men inte när han stannar och äter lite löv i skogen haha. Jaja, det får jag väl ta med henne nästa gång vi ses. Men var bara tvungen att skriva det; GRATTIS EVELINA, lyckat!


Bara för det får det bli en bild på Evelina och Clide och mig och Julle när vi red Hubertusjakt i höstas:)



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahahaa, ja man är väl grym som lyckas med det! Hahahahahaahha!

2010-05-18 @ 19:45:04
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: N I L M A

vilken fin bild!

2010-05-18 @ 20:17:35
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0