fullt ös, medvetslös

varnar för riktigt dålig uppdatering från min sida i helgen. ska upp tidigt imorrn för att dra till liseberg med elin och kommer hem nån gång på natten. sedan blir det upp & hoppa tidigt på söndag för då ska iväg till jägersro med två ponnyer. först ska dis kvala innan tävingarna börjar och sedan ska skottlight gå två lopp av de ena är ett montélopp som såklart är det sista loppet på dagen. tydligen ska det regna då också vilket gör allting mycket så väldigt mycket roligare, eller inte. kommer inte bli mycket till sömn som ni kanske förstår så på söndagkväll ska jag bara ligga på soffan och tycka synd om mig själv haha.


llhh





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att åka till liseberg :D

2010-05-30 @ 18:54:52
Postat av: Ebba

(jag skrev kommentaren, glömde sätta i namn) :D

2010-05-30 @ 18:55:57
Postat av: alice

sv; ja finns en annons på hästnet. kan länka :)http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=353674

2010-05-30 @ 21:20:26
URL: http://alicebjorkhill.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0