Dagens + gårdagens ridning!

I D A G:
Var:
Pumparundan

Tid:
ca 60 min

Vad vi gjorde:
Red pumparundan, mycket galopp.

Hur det gick:
Var jättefin i slutet, samlade upp honom ordentligt så han fick arbeta, han blev väldigt mjuk och fin i sidorna. Övade galoppfattningar och övergångar.

Att tänka på:
Mjuk i handen, luta mig bakåt och titta dit jag rider haha.

I G Å R:
Var:
Travbanan

Tid: ca 40 min

Vad vi gjorde: Hade besök från Göteborg så Andrea fick rida Gilbert. Sedan hoppade jag upp en stund också.

Hur det gick: Krävde ju inget av honom idag, han var lite irriterad i början när jag satt upp men sedan gick han fint, fick springa lite och hoppade något litet språng bara.

Att tänka på: inget speciellt idag.


Sötaste ekipaget Andrea och Gilbert (sen jag jättesöt också verkligen ha-ha)
fotograf: viktoria hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0