Bra dag idag

Idag hade Gilbert och jag en bra dag haha. Var på hoppträning, gick jättebra! Först började vi trava och gjorde lite serpentiner och sedan gjorde vi lite övningar i galopp över bommar och hoppade en liten bana med studs på lägre höjd. Han var pigg och glad idag och kändes verkligen jättefin.

Sedan fick jag hoppa banan på ca 1 m - 1.10. Då var han riktigt duktig, hoppade jättefina språng och tog tag ordentligt. Jag backade dock av honom för mycket så vi fick något stopp men de lägger jag på mig själv..

Tog en sista linje och där kändes det helt perfekt, jättenöjd med Gilbert idag. Ritade en bild så ni kan se, numrena är en bana och den röda linjen en annan.

Puss på manni idag!

''


Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

haha jaa:D

2010-05-14 @ 09:35:57
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0