back on track

hej bloggen, visst har ni saknat mig? som ni kanske märkt har jag inte bloggat på väldigt länge eftersom jag har haft mycket annat att göra och tänka på som har gått före bloggen. men nu är jag fit for fight igen och måste berömma josefin och lovisa för att de har satt igång bloggen så bra efter uppehållet!

under tiden som jag inte har bloggat har tävlingssäsongen börjat och vi har kommit till start tre gånger. första var i tomelilla där vi blev diskade vilket gjorde att jag tappade suget helt ett tag. blev tillslut så att ponnyn fick en chans till och blev bara motionsriden tills nästa start på jägersro. där gick det som tur var bättre, blev oplacerade på tiden 2.15,4 vilket bara var några sekunder från hans rekord.

eftersom ridningen gav resultat så har elin fortsatt rida honom och jag har ersatt vagnen med cykeln så nu blir det fart på både mig och ponnyn! den senaste starten var nu i veckan på jägersros gentlemannadag där vi stog allra längst fram men kom sist in i mål på tiden 2.16,8.

 Yes, det blev en liten snabb summering av det ni har missat. Är nöjd med resultaten men samtidigt irriterad då jag vet att ponnyn kan gå mycket snabbare. Detta är ändå vår sista säsong tillsammans så det är bara att ta nya tag och försöka göra det bästa av den! 


ss


ss


hh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0