Galopp över ängar

Igår hann jag inte blogga så gör det nu istället:).
Jag red själv, eller ja, själv från teamet. Mamma gick med. Det finns ett bra ställe i skogen där vi först red lite dressyr och sen hoppade lite. Dizney var fin, men i början lite hård i höger. Blev mycket bättre sen, då det gick riktigt bra! Var skoj att hoppa lite också, blev ett par riktigt fina språng!
Idag red jag med Hanna. Vi red på ängen mot Lyngby, sen svängde vi in på ett annat ställe och det slutade med att vi kom ut i någons hage? Haha vi vände och red rätt stig sen, det var mysigt och jag bara älskar att galoppera på ängarna!
Och dessutom har mitt skåp varit fint och städat i säkert 5 dagar nu, det är nog rekord! Imorgon blir det uteritt igen:P! Det gillas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0