Galopptävling:D

Idag när jag kom till stallet hade världens bästa Hanna redan mockat min box och tagit in Skottlight och ryktat honom. Tack för det, Hanna! Så för mig var det bara att sitta upp på lille Knutte (jag och Hanna kallar ibland Skottlight för Knutte).
Vi gick upp i sommarhagen och red. I början gick det lite kantigt och så men på slutet blev det mycket bättre:)! Men det är ju inte så konstigt att Skottlight kan vara lite så, han brukar ju inte ridas;). Men det är i  alla fall jättekul att rida honom:D! När vi ridit fram och tillbaka och på volter och så i trav så galopperade vi lite. Blev nog mest race haha;). Vi filmade lite, och filmen finns på YouTube, länk finns här nedan! Sen kom Elin och Julle upp i sommarhagen också, och då hade vi galopptävling:D!  Det var skoj skoj, men Julle vann haha. Han är faktiskt riktigt snabb, som ett vitt streck haha!
När vi skrittat av och så, cyklade Hanna hem och jag tog hand om Skottis:). Sen tog jag in Dizney också, innan jag cyklade hem.

http://www.youtube.com/watch?v=DYkanMDQQYQ
Kolla på resten av videorna av LolloHorseLover också:D! Jag vet, lite dålig kvalité men skitsamma, roligt ju;D!<3



Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, han heter ju nääästan knutte och skutte och plutte :)

2010-03-19 @ 08:08:54
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0