hööks träns

Som sagt så smörjde Lovisa och jag järnet idag! Gjorde rent precis allt som var av läder som jag hittade i mitt skåp så det känns himla skönt att få det gjort för det var längesen, hehe. Mitt träns som jag har hemma för träning är nog de som jag gillar mest. Köpte det för ca 100 kr på Hööks för kanske två år sedan och det har nog varit ett av mina absolut bästa köp. Det var komplett med tyglar och en Aachennosgrimma så det var ett riktigt fynd. Men som de flesta av tränsen från Hööks så var det riktigt stelt så det var bara att börja smörja på. Har ända sedan dess använt det flitigt här hemma och nu är det riktigt mjukt och fint! Hittade också ett snyggare pannband för ynka 15 kr för en tid sedan som också är från Hööks så en del av deras saker kan vara riktigt prisvärda!


tränset

När jag tränar hemma kör jag Skottlight på ett rakt pessoabett i gummi och utan nosgrimma. Han har också ett nackludd i fårskinn då han lätt får skav.

HANNAS TILL NYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0