tävlingen del 2

Ja som ni såg i förra inlägget så vann vi alltså LC! Himla kul, våran första vinst och första tävlingen för denna säsongen! Jag är jättenöjd, jätteglad, jättelycklig och massa mer haha.

Han var superfin på framhoppningen och framridningen, startade som nr 12 sedan var det 23 st efter mig. Trodde aldrig att jag skulle hålla ledningen haha..

Hoppade en LC+5 också, han var superfin här med men fick ett nedslag på hinder nr 3 som var ett räcke, han hann inte få upp frambenen.

Men jag är så himla nöjd med min älskling! Världens finaste bästa ponny.

Jag skulle vilja tacka, Mina hästskötare: Mamma och Hanna, för att ni alltid hjälper mig och stöttar mig på tävlingarna och för att ni fotar och filmar!







Kommentarer
Postat av: Carina

GRATTIS !!!!!

2010-03-14 @ 22:39:31
Postat av: Annika

Stort Grattis! Jättekul! Första tävlingen och redan i topp!

2010-03-15 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0