Tack för mockningen, Carina!

Idag blev det ingen ridning för min del, för jag var på My One haha. Men det gjorde ju absolut inget efter den långa turen med Elin i går. När jag kom till Ledholmen och skulle mocka var Dizneys box redan mockad, av Carina. Det tackar vi så mycket för! Jag gjorde mat till Dizney, och sen fick jag ett litet ryck och städade mitt skåp. Det blev jättefint! Nu är det bara spöhållaren som också ska upp. Känner mig faktiskt lite stolt! Dessutom har jag tagit hem Dizneys träns för att sätta på det nya nosluddet på min pulla-nosgrimma. Jag träffade de andra tre medlemmarna i teamet också hihi.
My One köpte jag en saltsten och en svamp till sadeltvålen:).


LOVISAS TILL NYA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0