taaadaaa!

Körde en riktig långrunda med Lovisa igår så det var lika bra att fortsätta på det spåret idag med. Fick bli Pumparundan som helt klart är en av favoriterna, som kanske redan har märkt haha? Körde ut ensam och ponnyn sprang på riktigt bra hela rundan bortsett från att han koncentrerar sig mer på "läskiga" saker när vi kör själva. Han försöker springa på sidan och dra iväg en del men det är nästan bara roligt att han visar att det faktiskt är lite liv i honom!

Passade på att fixa bilder på mitt fantastiskt välstädade skåp som har hållt sig så ett bra tag nu! Det bästa är att det ser ut som att jag inte har så mycket saker där inne, men ni ska bara veta hur många småprylar och täcken som döljer sig i de rosa hinkarna och i kassarna ovanpå skåpet. Under gallerhyllan finns annars bara min hjälm, rena (!) handdukar, ländtäcket och transportskydden. Ovanför har jag två tävlingsträns, ryktlådan, selen och fleecelindor. På dörren hittar vi ett träns, norgrimma, tyglar, handstroppar, smörjmedel och lite annat nödvändigt.
stääädat

hh



Kommentarer
Postat av: Carina

Bra att du har RENA handdukar, då slipper di använda Julles ju ;-) !!

2010-03-24 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0