skogsmullar och hoppträning

Idag blev det en lång dag i stallet. Först körde jag en runda med Skottlight i skogen där de flesta stigarna hade blivit riktigt hala efter att det har fryst på ordentligt över natten. Grusvägarna har i alla fall klarat sig så där kan man tacksamt nog träna. Ljushuvet till ponny som jag har bryr sig inte så mycket om underlaget, han vill springa på lika fort ändå.

 När vi var tillbaka och allting var fixat så hängde jag med Josse & Gilbert på hoppträning till Flyinge RF:s ridhus. Det var kul att se Gilbert i action igen och han såg riktigt fin ut efter vintervilan! Känns härligt att de är på gång nu inför inomhussäsongen!

gilbert i ett nötskal

Gilberts rätta jag


HANNAS TILL NYA


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0