Proffesionell hoppträning!

Idag var det "hoppträning". Eller ja, jag och Elin och Josefin red ut i skogen och byggde upp hinder:)! Det var roligt, det tyckte nog Dizney med! Först var där ett hinder som Josefin byggt igår, sen la Elin upp en bom och ett lite större hinder lite längre ner, och jag la fram en bom. Sen hoppade vi fram och tillbaka, det var jättekul! Dizney skötte sig fint, och det märktes att han gillar att hoppa!
Sen red vi hemåt, Josefin svängde av men jag och Elin red vidare:). Då drog vi fram lite olika stockar på ett annat ställe med. När jag sen skulle sitta upp igen var Dizney lite tramsig, han ville inte riktigt stå still. Sen var han väldigt pigg när vi kom på hindret någon gång innan jag red lite på en volt och han lugnade ner sig. Då gick det jättebra igen!
Sen red vi hem och jag ryktade lite snabbt innan vi cyklade hem.
Tänkte lägga in bilder från dressyrträningen sen, men det får bli i ett annat inlägg!
Och jag glömde kameran hemma idag, hade tänkt fota lite egentligen....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0