Ponnyakuten=bäst!

Jag har precis kollat på Ponnyakuten. Det är jättebra!
Haha innan det var jag i stallet. Jag ryktade Dizney noggrant, innan vi red lite i sommarhagen. Det gick sådär, Dizney hängde sig fast i bettet lite och ville inte riktigt. Då tyckte inte jag heller att det var kul så vi struntade i träningen och hade lite roligt istället:D! Vi galopperade fram och tillbaka och Dizney var glad! Det kändes mycket bättre så, ibland har man dåliga dagar och så är det bara. När vi kom in igen blev det lite snabbryktning innan jag cyklade hem med Hanna och Josefin. Hanna var elak, hon tog min vante. Visst, jag bad henne göra det men sen gav hon inte tillbaka den!  Elakt säger jag bara, elakt. Sen sjöng vi Manboy, som borde döpas om till Gayboy haha. Ännu en sång som jag och Josefin är bäst på att sjunga haha!


OCH ETT STORT GRATTIS TILL JOSEFIN OCH GILBERT!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0