Pekpinnen

Det blev en mysig skogstur idag, som Elin skrev. Däremot var hon snäll och nämnde inte att Dizney köttade alla hinder som ett ånglok.. Haha det blir nog tårtkalas på lördag, men vem vet? Jag kanske blir sjuk igen? Hästfeber kanske? Och om igen vill jag skriva hur kul vi har på Ledholmen, idag sprang Hanna ifrån oss när vi ville fråga en sak. Sen när Hanna och Josefin cyklat hem blev jag och Elin bara lite dampiga.
Jag gillar Tobbe Larssons stil med den så kallade "Pekpinnen", den funkar bra för mig! När Dizney börjar klia sig mot mig så börjar jag peta på honom med spöet tills han slutar, och det går ganska snabbt!

Måste bara skriva det, sommaren på Ledholmen kommer bli bäst!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

LOVISAS TILL NYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0