dagen

Idag red jag med Hanna. Vi red Pumparundan. Dessutom var jag duktig och mockade till Hanna innan vi red. Vi hade bara en timme på oss att rida, även om det egentligen inte tar längre tid att rida den rundan. Därför fick vi speeda lite och jag körde ganska mycket galopp, och Hanna trav. Ett tag ville Dizney bestämma lite väl mycket och han blev ganska stark, men det slutade han med när jag berättade vem som bestämde. Då gick det jättefint!
Det var en mysig runda! Och anledningen till att det inte blev någon träning idag som jag skrivit är att mamma är sjuk och inte kan köra mig. Så förhoppningsvis blir det på fredag istället! Efter ridningen skojade vi lite i stallet haha, sen cyklade vi hem och hade "klubbmöte" haha utanför Elins hus. Imorgon får Dizney vila och jag ska förmodligen rida Skottlight. Det var längesen, ska bli kul!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0