måndag igen

Var inte särskilt bra att jag tillbringade så mycket tid utomhus nu i helgen som varit. Har dragit på mig en rejäl förkylning, men är man en hårding så kör man på ändå! Det är bara att ladda fickorna med drygt hundra näsdukar och några påsar med halstabletter så blir man nästan som ny igen haha.

Dagens träningspass blev en runda i skogen som nu nästan har blivit fri från snö vilket vi är väldigt tacksamma över! Ponnyn var lite trögstartad men när han väl fick igång motorn så sprang han på riktigt bra. Testade också det nya selunderlägget i teddy som jag fick till när jag köpte en QH-sele nu i helgen och det var verkligen skitbra.


skottlight

Törstig ponny

hh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0