Lugn skrittrunda:)

Idag följde jag med Elin och Hanna på en lugn skrittrunda. Jag red däremot med sadel, det gjorde inte Elin. Först blev det en liten runda i byn, sen gick vi in i skogen. Då var tyvärr Elin tvungen att rida hem, men jag och Hanna gick Deniserundan ocksa. Där var det rätt okej men lite is fortfarande på vissa ställen. Sen red jag runt lite i trav och galopp på grillplatsen. Först gick det lite sådär men sen gick det bättre!  Var nöjd sen när vi skrittade hem!
När vi kom tillbaka var jag duktig och mockade paddocken (Dizney gick där på jullovet och sen var det för fruset för att mocka) och smorde mina skor och mina chaps:). Nöjd nu hihi!
Efter det blev det ponnyakuten:D! Hoppas ni såg bilderna i Elins inlägg, för vi var sjukt nöjda med att ha fått de haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0