jobba, träna & städa

Ja så kan den här söndagen sammanfattas. Började dagen men att åka ut till Lyngby Stallar och jobba tillsammans med Julia vilket känns bra nu efter att ha spenderat alldeles för mycket pengar den här veckan ..

Sedan stack jag till Ledholmen för att gå ut en sväng i skogen med Lovisa och Elin som bara följde med genom byn då hon hade en tid att passa. Blev en jäkla workout för mig asså, var ute och gick i nästan en och en halvtimme och för att hänga med i Dizneys tempo får man ligga på asså!

På något konstigt sätt så fick jag ändå värsta energikicken efter vår "lilla" promenad och satte igång med värsta vårstädningen i sadelkammaren. Gjorde rent allt som var i behov av det och packade in allt så fint jag kunde. Josse hänge också på när hon hade ridit klart så för tillfället så är det vi som har de mest välsorterade skåpen i hela sadelkammarn. Måste fixa bilder så snart som möjligt innan det återgår till den vanliga oredan!

 

skåpet

Inte nog med att jag har den minsta ponnyn,
 jag har det minsta skåpet också!



ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0