Idol nästa, ohja!

Idag red jag ut med Josefin. Vi red en fin liten snirklig runda på grusvägarna i Genarpsskogen:). Det är fortfarande lite halt på vissa ställen, så man får ta det lite lugnt. När vi kom tillbaka till stallet smörjde jag, Hanna och Josefin sadel och träns. På slutet kom Elin också. Jag och Josefin är bäst på att sjunga, vi sjunger finast, och hade helt klart vunnit Idol! Dessutom är Love Story med Taylor Swift den låten som vi gör bäst! Hanna och Elin ville absolut inte hålla för öronen, nej nej! Efter smörjningen blev det fika, mums mums med muffins! Sen mockade jag och Elin på en minut haha, innan det blev hejdå Panis och vi cyklade hem.
Känns bra nu, för min ena sadel och mitt ena träns är smorda nu, min lädergrimma, mina skor och mina shortchaps också:D!


LOVISAS TILL NYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0