ibland är jag bara för flitig

Slutar alltid skolan tidigt på tisdagar men idag känns det som att jag hann med ovanligt mycket under eftermiddagen. Fixade boxen+mat, motionerade ponnyn en lagom lång runda och stack sedan till Landäng för att hämta skorna som jag hade beställt. Sedan har jag suttit här och fortsatt med min renovering av hemsidan till Stall Gabeljung, så till er som undrar så har jag faktiskt inte glömt bort den!



gg


Hoppas på att jag kan publicera den "nya" hemsidan till helgen!


ha


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du ääääär ju så duktig Hanna:D Hahahaha <33

2010-03-17 @ 07:25:11
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Carina

Fjäskis...........hehe

2010-03-17 @ 08:33:50
Postat av: Hanna

Tur att det är NÅGON som uppskattar mitt hårda arbete :D

2010-03-17 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0