Harry Potter in my heart

Jag säger bara HAHA!! Idag var både jag, Hanna, Josefin och Elin i stallet samtidigt. Först ryktade vi ju hästarna och så, det gick ganska lugnt. Sen red vi ut alla 4 också. Det var längesen och sjukt kul:)! Vi red ut mot en av grillplatserna, sen ner på grusvägen bakom badet och sen red jag och Josefin in i byn lite. Hanna och Elin vände och red samma väg tillbaka igen. Nu vet nog hela Genarp att jag och Josse är bäst på att sjunga, medans vi red så övade vi våra vackra sångröster med Love Story och Manboy. Sen när vi väl kom tillbaka till Ledholmen efter en del damp och en massa skratt, så hade Elin och Hanna också kommit tillbaka. Då diskuterade vi vem som skulle passa bäst som vem i Harry Potter-filmerna. Haha vi kom fram till att Josse var Hermione (om hon tuperar håret haha), jag var Ginny haha, Hanna var Lucius Malfoy (DET LÅNGA BLONDA HÅRET HAHA) och Elin var  hmm? Voldemort kanske? Hahaha damp blev det i alla fall! Sen brottade jag ner Hanna på höet haha. Hästarna stod där så snällt. Vi ryktade de också. Sen gick vi in i sadelkammaren en liten stund, innan Josse och Hanna cyklade hem. Då smorde jag och Elin våra sadlar. Sen satte jag på mitt nya schabrak och det blev jättefint!
På onsdag blir det dressyrträning, tänkte se om mamma ville fota lite så då får ni se bilder:). Kanske blir en och annan dampbild från Ledholmen också?
Så länge får ni en fiin bild på Josefin från i höstas!






 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0