Hanna & Lovisa+Panis=DAMP!!!

Idag slutade Hanna 50 min tidigare än mig, så när jag sen kom till stallet hade hon redan mockat till mig, tagit in min häst och ryktat honom. Tack så jättemycket för det! Tack vare det stack vi direkt ut i skogen. Vi körde ut bakom badet och sen en liten runda i byn:). Det gick super och det känns skönt att Skottlight och Dizney funkar så bra ihop! Men jag och Hanna funkar inte lika bra ihop, hon dödade nästan mig idag haha. Fast i och för sig så vid närmare eftertanke funkar vi VÄLDIGT  bra ihop, eftersom det var av skratt som jag höll på att dö. När vi kom tillbaka till stallet var det snabba ryck som gällde, för då frös vi! Det var jätteskönt att få komma in i värmen här hemma sen!
Och btw, idag fyller min hund Goliat 4 år idag:D!!! Grattis till honom!!!



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0