händiga jag

Ni har antagligen inte missat den här nya trenden med flätade pannband och tillhörande rosetter i olika färger?

 Tycker att det är riktigt snyggt och det är kul att just det här med flätade pannband har kommit tillbaka igen. Ett sådant pannband säljs oftast av privatpersoner och det ligger mellen 200-300 kr, vilket ändå inte är så jättedyrt. Men eftersom det faktiskt finns mallar på hur man kan göra så tänkte jag att jag lika gärna kunde testa och göra ett själv! Det ända man egentligen behöver är lite silkesband, ett pannband, flytande lim, en sax och en himla massa tålamod! Kan ju säga att det tog ett bra tag innan jag blev nöjd men så här blev det tillslut :

pannband

 

Blir faktiskt lite roligare när man själv "pimpar" utrustningen, även fast det inte alltid ser fullt så proffsigt ut som när man köper det. Har även ett egensytt körtäcke som jag kan lägga in någon bild på en annan dag! Här har ni också adressen till beskrivningen som jag använde mig av till pannbandet!
http://www.horsewyse.com.au/browbands.html 

HANNAS TILL NYA


Kommentarer
Postat av: Carina

Duttiga Hanna ;-) !!!

2010-03-02 @ 23:08:37
Postat av: Evelina

Fett snyggt Hanna, Clide beställer ett, HAHAHAH! ;)<3

2010-03-03 @ 09:41:22
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Annika

jättesnyggt!!

2010-03-03 @ 19:05:47
Postat av: Hanna

Hahah, tack för fina kommentarerna! ;D

2010-03-04 @ 21:41:18
Postat av: Anonym

skit snyggt men hur gör manmed 3 färger ?

2010-03-06 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0