Gula monster i skogen

Va ute en runda i skogen på Julle med Josse & Gilbert idag. Går mycket bättre att rida nu när det inte är någon snö på vägarna. Hästarna verkar tycka att det är himla kul också, iallafall Julle haha. Han börjar nog få lite vårkänslor.

Sen blir det alltid lika mycket damp i stallet efter. När man tänker efter tillbringas nog ungefär hälften av tiden i stallet av att bara springa runt & busa, försöka skrämma varandra, sitta i sadelkammaren & prata och framför allt skratta! Skrattar alltid i stallet. Måste ju va ett bevis på hur kul vi alltid har?
Imorron lovar jag att skriva ett långt inlägg om Tyke så ni får höra lite om honom fast han inte står på Ledholmen just nu.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag kelade med tyke häromdagen.. sen när jag skulle gå, så BET han mig i håret!!! Hahaha, dumma tyke ;)

2010-03-02 @ 21:37:48
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0