Dressyrträning

Igår var det dressyrträning för Cajsa SköldHumlamaden. Kom hem ganska sent, det var därför jag inte bloggade igår;). Vi jobbade lite med att Dizney ska bära sig själv och att han skulle komma in i rätt form. Vi jobbade mest på volt i halva ridhuset. Jag har tränat på Humlamaden förr, både gått där på ridskola och tränat med Julle där. Cajsa har också ridit in några av Dizneys avkommor, så hon visste lite vem han var också:). Det är verkligen bra och kul att träna med Dizney, för om Cajsa säger till mig att göra något så vet jag om jag gör rätt, för gör jag det så gör Dizney det! Mot slutet kändes han verkligen jättefin! Han är egentligen ganska mjuk hela tiden, minsta lilla så böjer han på nacken och ställer sig fint! Det gick superbra, och jag är riktigt nöjd med årets första träning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0