Dressyr idag & billig Kingsland-tröja:D

Idag var jag och hälsade på på den skolan jag ska börja på till hösten. Även om det inte rör denna bloggen tänkte jag bara skriva det:). Sen var jag och shoppade lite och tro det eller ej, men inte hästgrejor! Haha blev lite vanliga kläder, innan vi lämnade in mitt nya schabrak för brodyr:). Det är klart senast imorgon! När jag kom hem gick jag till stallet. Dizney var en liten ängel idag! Jag red själv i ena sommarhagen, och tränade lite dressyr. Idag red alla i Ponnyteamet var och en för sig, och det var längesen det hände senast! Men idag kände jag att jag fick träna lite, för på onsdag ska ju jag och Dizney träna för min tränare Cajsa. Det ska bli kul! Idag så tränade vi inte på något speciellt så, vi red mest runt lite och gjorde någon skänkelvikning då och då. Dizney kändes jättefin och lyssnade bra, han var avslappnad och gick i form! Däremot saknade jag mina chaps, de kommer hem om en liten stund. Mamma är och byter de för att de är sönder;). När hon kommer hem har jag dessutom köpt en Kingsland tröja för bara 300 kr. Haha nu är jag alltså 300 kr fattigare, men det känns rätt bra eftersom den egentligen hade kostat 1000 kr haha.
Ha det det gött!!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Jäklar var hittade du den tröjan:O

2010-03-08 @ 19:59:53
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Maria

Vet du? Hittade en film på ett föl som Dizney är pappa till! Sök på Åstratorps Medea så är det den första videon ;) ytb såklart då ;p

2010-03-09 @ 17:42:29
URL: http://withoutmysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0