Dizneydags

Idag i stallet var jag med Hanna och Josefin. Vi var så duktiga och ryktade våra hästar mycket mycket fint! Sen red jag i sommarhagen. När jag kom upp där stod där ett helt gäng hjortar som bara stod och stirrade på mig tills jag var bara några meter ifrån de. Det var lite häftigt! Det gick super, mycket bättre än i söndags! Idag lyssande Dizney bättre och jag kunde koncentrera mig mer på att öva på olika saker. Först red jag mest runt lite på volter och andra "mönster". Sen när det blev dags att galoppera så testade jag att öka och minska galoppen. Det funkade bra och det var verkligen jag som bestämde tempot. Men efter en stund blev Dizney väldigt pigg så då raceade vi lite istället;). Efteråt var jag nöjd och det var mysigt att bara skritta sen litegrann! Efter det ryktade jag Dizney en stund innan jag gav Dizney, Skottlight och Gilbert mat. Förresten grattis till Gilbert som har namnsdag idag haha!
Imorgon blir det dressyr på Humlamaden:D!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0