Dizney är en cooling;)

FÖRST OCH FRÄMST VILL JAG BARA SÄGA ATT JULLE INTE ÄR NÅGON FEGIS!!!!!!!

 Idag red jag ut med världens bästa Hanna! Det brukar alltid vara jag som är sölig, men idag var det Hanna. Men ändå försökte hon få det att se ut som att det var mitt fel bara för att jag skulle brodda min häst! Men sanningen är att hon inte hade mockat när jag var klar med det och att fixa foder(jag var i stallet först för en gångs skull!;O)! Hahahahaha jag och Hanna är bäst på att låtsastjafsa om ingentingxD! Men i alla fall red vi ut idag. Vi red den namnlösa asfaltrundan. Det gick super:). Idag hade all is på grusvägarna smält, så det var bara att köra på! Det var ju inte hårt i marken heller, det var bara lite mycket vatten, men hellre det än is! Och det lär väl bli smörjning någon gång nu i helgen för min del, jag måste ju ha en fin sadel till mitt nya schabrak som nu är broderat:D!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0