ÄNTLIGEN VÅR!!!

Idag var jag och Hanna ute i skogen, och det var jättemysigt! Ingen is eller snö på vägarna, och solen sken! Då kändes det verkligen som vår för första gången på väldigt länge! Dizney var piggelin eftersom han vilat i 4 dagar haha:). Och Skottlight var också pigg......;) Ja Hanna vet vad jag menar, fråga henne;P! Vi skrittade lite i byn sen också, det gick super! Han är så lugn, Dizney! När vi kom tillbaka till stallet såg jag att han tappat den ena brodden på höger fram, så då fixade jag det. Sen ryktade jag Dizney och man kunde nästan göra en hel Skottlight av hans päls haha, även om halva han är klippt! Sen hade världens bästa Hanna mockat till mig, så det var bara fixa foder som gällde, innan vi cyklade hem tillsammans med Elin och Josefin. Det var lite roligt haha. Vi satt på pakethållaren och cyklade! HAHAHA det blev lite damp, innan vi kom till Elins hus och jag svängde in i skogen..;)


LOVISAS TILL NYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0