Vi är bääääst;D

Idag så gick jag först en lååång runda med min hund Goliat och min (andra) kompis Josefin och hennes hund:P. Vi var ute på Risen och i skogen och gick.
Sen cyklade jag till Ledholmen hehe. Hanna och Josse var ju också där;). Kändes som jättelänge sen jag träffade dem eftersom jag inte är där varje dag nu. (Jag vet att jag är tjatig hehe.) Först gick vi in stallet för att ta ut massa dåligt hö. Höet satt svinhårt fast så vi fick allt kämpa för att få loss det hehe. Vi var superduktiga och tog ut så mycket som 9 överfulla kärror. Men allt detta gjorde vi bara för att David sen skulle komma ut i stallet och säga till oss att vi inte behövde göra det. Så allt det gjorde vi i onödan-.-.
Men i alla fall, när vi sen satte oss i sadelkammaren och tog fram det vi hade tagit med oss så kändes det som en välförtjänt fika! Vi åt kakor och massa bullar och drack flädersaft. Såå gott det var!!!
Sen diskuterade vi en stund om Josse skulle dra ut i skogen eller inte, och vi kom fram till att hon och Gilbert skulle ta en liten runda och jag skulle cykla med. Men sen kom vi ut och såg att det regnade. Då blev dem planerna avblåsta. Istället ställde vi oss i det lilla stallet med fölgrejorna och kollade på Gilbert och fölet som rymt in i hans hage, som vi redan hade ställt över i rätt hage en gång, men det hade gått tillbaka igen. Efter en stund rymde det tillbaka till sin mamma igen. Då hade det slutat regna så vi gick ut och satte oss på staketet istället:). Vi kollade på Skottlight, som har fått flytta in i Dis hage. Han är nog lite kär i henne tror vi. Vi satt och pratade en stund innan jag och Josefin kände för att plocka fram vår musikaliska talang och sjöng Love Story. Hanna blev nästan tårögd! Sen blev jag tvungen att sticka hem, och sitter jag i vardagsrummet där min bror kollar på fotbolls-VM. Det är tydligen Spanien mot Honduras. Någon i publiken höll upp en banderoll där det stod:
Xavi!
I'm single!
HAHAHAHAHAHA jag är lättroadxD!



Kommentarer
Postat av: Jossan (med Didde)

Räknade efter vi var ut i minst 2 och en halv timme:D. Det får vi göra fler gånger!

2010-06-21 @ 21:04:56
URL: http://blondponysoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0