sommarlov

då var grundskolan över och vi har ett helt sommarlov framför oss, elr två månader och en vecka för att vara mer exakt. för er som undrar så har jag sökt in på helsingborgs ridgymnasium med inriktning djursjukvård som första val och har kommit in preliminärt.

min efterlängtade laptop kom här i veckan så nu är mitt liv komplett igen haha. nu kan jag äntligen lägga in bilder från kameran och redigera som vanligt i photoshop vilket gör att jag äntligen kan slänga in lite nyare bilder i inläggen. en bildbomb från de senaste tävlingarna kommer lite senare under dagen!


ss

lika snygg som alltid! 
ponnyn fyllde dessutom 11 år igår och ska få en massa godis & pussar i efterskott eftersom jag inte riktigt hann med det igår




hh


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, så söt. ^^

2010-06-14 @ 22:28:11
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0