Skolavslutning

Idag var det skolavslutning. Först gick alla in och satte sig. Sen kom niorna, däribland Hanna och Josefin. De gick in mellan lasersvärd till Star Wars-musik. Wiie:D! Det var kul:). Sen sjöng F-2, sen treorna och sen fyrorna. Sen kom de till den hemska punkten i programmet där vi femmor måste sjunga. Så 5a och 5b gick upp på scenen. Vi skulle sjunga Our Last Summer och Flaggan Vajar På Sin Stång. Det gick faktiskt bra, för en gångs skull:). Sen skulle rektorn hålla tal och för en gångs skull sa hon något vettigt; Att hon visste det var tråkigt att lyssna på rektorns tal och att hon inte skulle prata mer. Sen sjöng niorna, Don't stop believen'.
Så nu har jag gått min sista dag på Genarps Skola. Det är ju inte bara Hanna och Josefin som ska byta skola nu, utan jag med. Jag ska börja på en skola i Lund till hösten.

I brist på något bättre att blogga om, eftersom jag inte har någon häst;), så fick det bli ett inlägg om skolavslutningen.
Så, Hejdå Genarps Skola!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0