Nice dagar

De här två dagarna - tisdag och onsdag - har varit jättenice! Jag sov ju hos Ida, och Wilma var också med (mina kompisar):). Vi hade jättekul och hittade på en del galna grejor, igår badade vi jättelänge i Idas pool och åt på BK på kvällen innan vi såg New Moon. Idag hoppade jag i poolen med vanliga kläder på.
Haha trots allt Josefin berättat om New Moon tyckte jag faktiskt att den var bra:). Dock tycker jag att det som stod i tidningen idag, att vissa tjejer svimmat på Twilight Fan Event, ändå var väldigt löjligt. Men jag är ju en nööörd;)!







Kommentarer
Postat av: wilma:))

ja det var supernajs!!! måste göras om;D;D;D

2010-06-24 @ 09:55:06
URL: http://wilmaagullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0