Duktiga jag & Hanna

Idag red jag inte, ryktade bara. Ryktade Dizney i en halvtimme. Var mysigt även om han slog med huvudet hela tiden för flugor;).
Jag och Hanna har varit riktigt duktiga dessa två dagarna. Igår städade jag mitt skåp och packade till Dizney. Jag hjälpte även Hanna att städa Carinas skåp, och Hannas eget. Idag plockade vi undan lite onödiga grejor i sadelkammaren. Eller idag var det nog mest Hanna;).
Blir tomt utan Dizney, men förhoppningsvis kommer där ju en ny ponny snart. Någon som vet någon fin till salu? Minst 146 cm i mankhöjd, grov, som äldst 12. Ska vara snäll såväl som tävlingsponny som skogsmulle:).

Känner att det blir väldigt korta inlägg från mig, men jag vet inte vad jag ska skriva om. Några förslag?







Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Vad bra att du tycker det, jag var trött på den gamla. Hur gick det hos Sven Inge?

2010-06-06 @ 20:10:43
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: ajdå.. :(

2010-06-09 @ 21:18:49
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0