det går för fort

känns som att tiden bara rinner iväg nu för tiden. har bara en vecka kvar av grundskolan och sedan börjar sommarlovet som bara kommer att rusa förbi. tänk liksom, igår var det exakt ett år sedan jag hämtade skottepojken och jag kan inte fatta att det redan har gått ett år. trots alla motgångar som har gjort att man bara vill lägga av ibland har det i slutändan visat hur mycket som han betyder

 planerar att lämna tillbaka honom nån gång till hösten då jag tråkigt nog inte kommer ha möjlighet till att ha en "egen" ponny när jag börjar gymnasiet. även om all tid kommer att fyllas upp utav pendling och andra saker kommer det att kännas så otoligt tomt utan en ponny att cykla upp till om dagarna.

får försöka att inte tänka på det så mycket och göra den sista tiden tillsammans så bra som möjligt. vi har ju trots allt hela sommaren på oss!


ss

bilden är tagen för precis ett år sedan. stackars knutte hade blivit söndertuggad av en viss tyke, men var lika snygg för det!


ha


Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud vad sorgligt att lämna honom :(

2010-06-07 @ 06:42:00
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0