Datorspel

Haha idag har jag spelat datorspel. Ett hästspel. Jag tror det var för 10-åringar typ. Men det var rätt kul ändå.
Nu är det bara en vecka kvar till ridlägret, eller rättare sagt 8 dagar. Jag längtar skitmycket, vet inte om jag klarar så länge till?
Imorgon blir det provridning. I Billinge. Ponnyn ser skitfin ut verkligen! Hoppas att det är något:). På måndag är det också provridning. I Malmö. Den ser också superfin ut, men är tydligen en humörshäst;).
På tisdag ska jag provrida en ponny som heter Magic Star för andra gången. Blir på Malmö Ridklubb. Den var fin:).
Jag har varit duktig och varit ute och sprungit idag. Jag tänker börja springa 2-3 gånger i veckan för att få upp konditionen lite. Det behövs för ridningen känner jag;).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0