Datornörd

Idag var det helt nice i skolan, först hade vi 5-kamp med 6 grenar och sen kollade vi på film! Mitt lag vann 5-kampen och filmen vi såg var Harry Potter och Hemligheternas Kammare, kan det bli bättre?! Jag äääääälskar Harry Potter haha;D! Sen i 5-kampen så efter en grej som vi hade vattenflaskor i blev det typ vattenkrig! Alla tyckte det var skitkul utom Henke haha, min lärare.
Känns tomt nu utan Dizney. Vad gör folk utan häst egentligen? För nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, jag sitter bara och ruttnar framför datan hela eftermiddagarna.
Blir ändå lite hästar till helgen, för på söndag ska vi köra upp till Halland och provrida ett par hästar:). Hoppas där finns någon fin! Där är en som ser riktigt fin ut, hoppas bara att den är lika fin;).
På onsdag blir det också en del hästar (och även slit hehe) då jag ska vara hästskötare åt Hanna som ska tävla på Tomelilla Ponnytravbana. Det ska bli roligt, alltid lika kul med Hanna & hästar ju!

Tycker att alla borde läsa denna bloggen med, det är Evelinas blogg, som är väldigt bra och rolig att läsa:).  http://evelinablomqvist.blogg.se/


Och btw, imorgon är det skolavslutning och sen blir det ett lååångt härligt sommarlov, även om vädret inte är så himla somrigt just nu;).


Lägger upp en bild från förra sommaren/hösten med, när jag hade Julle<3.






Kommentarer
Postat av: Evelina

Aww tack för länken!

- Haha ja, man kan fan undra vad folk utan häst gör :O!

2010-06-10 @ 19:07:40
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0