blogg lusten = noll

Jag har inte bloggat på ett tag som ni säkert märkt, har inte haft lust till det helt enkelt. Men tänkte skriva ett inlägg nu så ni vet att jag lever iallafall.

Gilbert mår också bra, han går ute nu på nätterna och har det bra i en egen hage. Ridningen funkar okej, vi hade en svacka några dagar när Gilbert inte riktigt vant sig vid värmen och så.. Men nu dem senaste dagarna har han varit superfin. Vi hoppade lite hemma för någon dag sen så tog Hanna lite bilder:



Träningarna för Catrin på torsdagarna i Granelundshallen fortsätter och jag rider Gilbert som vanligt nu under sommaren, möjligtvis kommer han få en vilovecka om vi ska åka på semester.

Sen var vi på tävling i Stävie precis innan min lilla blogg paus. Och Gilbert skötte sig jättebra! En rivning i omhoppningen i LC och dubbelnolla i LC+5 precis utanför placering.. Hanna fotade såklart:



Tyvärr hände det lite annat som bara gör mig så himla lack att jag inte ens vill tänka på, det så vi ska ta det lite lungt nu med tävlingarna och komma igen sen till hösten igen.

Jag tänker nog inte börja blogga varje dag igen, men kan försöka skriva iallafall 1 gång i veckan.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hoppade du över den snyggaste bilden;D?

2010-06-21 @ 15:22:21
URL: http://ponnyteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0