Hemma;)


Hemma från AW nu, kom hem för en vecka sen men har inte orkat blogga förrän nu;). Hade i alla fall skitkul med alla kul kompisar:D<3! Jag hade ponnyn Lucas, och nu har jag äntligen hittat MIN ponny, min Julle i D-ponny format. Jo, för jag ska ha Lucas:D!!! Först ska vi hyra honom i ett år men sen ska vi förmodligen köpa honom:D! Han är så himla charmig! Den enda nackdelen med att jag ska hyra honom först är att jag inte får honom förrän den 22 augusti, och därför blir det inget mer Ledholmen för mig:(. Klart jag kommer vara där med Hanna och Josse nu under sommarlovet men sen ska jag ha Lucas på Lyngby Gård. Fast det blir nog inte så trist där heller precis, Josefin står ju där:D (en annan Josefin då hehe). Vi kommer ha skitkul;D!
Igår var jag på bio med Hanna och mamma:), vi dåg Letters To Juliet. Det var jättebra tyckte jag! Sen bar det av mot Ledholmen där jag först red Gilbert med Josefin (jag ska rida honom ett par dagar denna vecka så skulle rida honom när Josse var med först en gång). Han var super:D! Sen red jag lilla söta Knutte! Det gick bra, travade ju en hel del men sen ställde vi upp några minihinder:).
Idag blev det stranden, träffade Wilma där:). Vi badade inte så mycket, kaaaallt i vattnet! HAHA jag skulle skoja med Wilma och Jonte, min bror, och bara: Halt, hälsning! Wilma stannade och hälsade som vid en dressyrtävling, men Jonte stannade och vinkade och bara: Hej hej!
HAHAHAHAxD!
Någon dag snart blir det att åka och shoppa till Lucas, om jag lyckas få med mig mamma och pappa;). Men det blir nog inte så svårt om det bilr dåligt väder nån dag, de tycker att det ska bli lika spännande som jag tycker:D. Längtar verkligen skiiitmycket:D!

Lucas<3

Lucas<3

De andra aktiviteterna var också jättekul:D

Lucas:)

Jag & Filippa<3

Jag & Julia<3

Jag & Lucas hoppar:)<3





Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv. Håller med dig;) En shirehäst utan hovskägg hade sett en aning löjligt ut..! ;D

2010-07-27 @ 15:23:11
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv: Haha, varför vadÅ;)?

2010-07-27 @ 22:24:24
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Ebba

Söt häst,varför köper du inte honom med en gång??

2010-08-09 @ 13:25:11
URL: http://ebbabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0