vårkänslor

Har varit ovanligt duktig idag, måste bero på det härliga vårvädret som har kommit hit! Mockade, fixade vatten och mat till mig och lyckostarna som redan är i Göteborg! Sedan fick jag värsta rycket. Sopade igenom hela stallet, tvättade Skottlights fönster och hade alla dörrar öppna så att det fick luftas lite.

ute i skoogen


Sedan gjorde jag i ordning Skottis och körde ut en lång runda i skogen. Han verkade också ha fått en släng av vårkänslor och var helt sprallig. Hittade några lådor med dumpad frukt (?) vid en parkeringsplats och han blev verkligen skiträdd! Blåste upp sig helt och kutade på som bara den haha! Hela skogen var som en ända slaskig pöl så fick tvätta hela vagnen och torka ponnyn ordentligt efter. Men man ska inte klaga, hellre slask än is och snö!


hahah

HANNAS TILL NYA


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha , jag red också förbi där!

Du gillar att rida förbi vårat stall va ;)

Man ser alltid dina spår när det varit nysnö!<3:)

2010-02-27 @ 00:04:22
URL: http://emsochflicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0