tjabbaaa

mobilbild...
Bild från förra året som ni kan se.

Göteborg horse show
igår var väldigt trevligt som vanligt! Blev lite shopping och annat. Nu ska jag snart upp till stallet och prova Gilberts nya saker, blir ingen ridning idag eftersom han har tappat skon. Hovslagaren kommer antagligen imorgon så kan jag rida sen igen. Börjar töa så mycket nu så snart kan man börja rida mer ordentligt igen.

Skriver ett inlägg senare idag med bilder på vad jag köpt och så.

Vi hörs!
                                                 JOSEFINS TILLNYA

                                                                                         

 


Kommentarer
Postat av: r

Blev det något fynd i Göteborg då ?

2010-02-28 @ 12:37:17
Postat av: Mina

Sv: Tusen tack :D

2010-02-28 @ 13:13:06
URL: http://femgangare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0