Shopping:D

Idag blev det som Elin skrev, skogsdamp haha! Efter stallet blev det en runda till My One med mamma. Mina chaps har gått sönder-.-! Surt. De hade inga likadana i samma storlek inne, så de ska ringa när de får in. Men i stället köpte jag nya fodrade skinnhandskar som jag och mamma kan ha till nästa vinter (om det inte förblir vinter i all evighet!). Och dessutom köpte jag ett nytt kedjegrimskaft, jättefint och i olika nyanser av brunt med guldig kedja:). Sen köpte jag också en spöhållare som ska få sitta i mitt skåp.
Och nu är det bara en dag kvar till Göteborg för mig och Elin, två för Josefin och Hanna! Ska bli jättekul och jag längtar jättemycket!
 
Tryck på den suuuperfina bilden för att få den större!:)


Min logga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0