Ridningen idag:D

Det blev inte så mycket ridning idag, bara skritt ett varv på travbanan. Men ibland är det mysigt det med! I alla fall så red jag Julle och min kompis Erica red Dizney, det var skoj skoj! Båda hästarna skötte sig fint och Julle var riktigt pigg eftersom han vilat igår! Söta ponnys, det gillar vi! Sen mockade jag bara snabbt innan Dizney fick sin kvällsmat. Träffade Hanna och Josefin också, och det verkade mysigt att tolka! Och btw, Elin kommer hem ikväll så ni lär få ett inlägg av henne inom ett dygn haha!
Bara två dagar kvar till Göteborg! Jag längtar jättemycket, och jag har kommit på lite fler grejor som jag vill köpa, bland annat ett nytt kedjegrimskaft. Dessutom har vi fått en ny byrå i sadelkammaren av mina föräldrar, det är nice:)! Det kan nog bli en bra fika-byrå haha! 
Imorgon lär det väl bli pumpa-rundan, men vi får ju se:). Dizney och Julle (och Erica haha) ska i alla fall ha en stor puss efter dagen!


lovisa lägg detta som din signatur i alla dina inlägg!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Var Elin på gabeljung när de hämtade Julle till Ledholmen? För sånnafall har jag sett henne ;) wooow ^^

2010-02-23 @ 19:46:44
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Josefin

till evelina: ja det var hon, hon sa att ni sagt hej haha :)

2010-02-23 @ 19:53:05
URL: http://ponnyteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0