Ponny-OS?

Haha jag tycker att vi borde ha Ponny-OS på Ledholmen! Vem håller med?
Jag menar, så fort snön är borta så kan vi ju sätta ner hinder på travbanan och tävla om vem som kommer snabbast runt! Haha hade i alla fall varit sjukt roligt! Sen kan vi filma det och så kan vi skicka in det till SVT så kan dem visa det i stället för hockey! Och Hanna får vara domare eller nåt eftersom hon inte rider:D!Tycker jag är en bra idé!
lovisa lägg detta som din signatur i alla dina inlägg!

update; Josefin är med så ni kan ju förbereda er på 2:a och 3:dje plats Lovisa och Elin, hehe...                                      
       

Kommentarer
Postat av: matilda

vilken fin blogg i jämnförelse med min tråkiga gammla blogg

2010-03-03 @ 16:48:52
URL: http://sparrisknopp.sjoholms.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0